Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Langgar full movie - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan
Sinopsis filem Langgar
Langgar mengisahkan Nizam(Adi Putra) yang ingin menuntut keadilan berikutan kematian isterinya. Aina(Nadia Heng) yang sarat hamil anak sulung dirogol dan dibunuh oleh sekumpulan gangster. Nizam ingin mencari darah sebagai galang gantinya. Dia kemudian diperkenalkan kepada Radzi(Namron) oleh Khairul(Bell Ngasri), seorang teman lamanya. Setelah diuji oleh Loy(Zulhuzaimy) iaitu orang kanan Radzi, Nizam layak menyertai mereka. Radzi juga berurusan dengan Jimi (Hans Isaac), seorang pengedar dadah yang mempunyai empayar di beberapa buah negara Asia Tenggara. Amanda(Natasha Hudson) merupakan kekasih kepada Radzi dan juga seorang penagih dadah.
“Cara pergaduhan dalam Langgar, kita masukkan graf dalam setiap gerak geri gaduh. Begitu juga dengan variasi pergaduhan. Secara imaginasinya apa yang berlaku dalam kehidupan kita luaskan penceritaannya untuk layar filem. Realiti kehidupan boleh dilihat melalui karakter Nizam yang ekstrem dan sanggup melanggar dengan cara apa pun”, ujar Sein yang mengaggap tajuk Langggar untuk filem ini mempunyai maksud yang cukup subjektif.
Filem ini akan menemui penonton pada tahun hadapan. Kita tunggulah bagaimana hasil pengarah muda Syed Hussein Syed Mustafa atau Sein itu nanti.




 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9