Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Derhaka Seorang Madu full episod - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan





Derhaka Seorang Madu mengisahkan seorang isteri bernama Hawa iaitu isteri pertama bersama dua anaknya iaitu Muaz dan Malissa diabaikan oleh Kamal, suami dan ayah kepada anak-anaknya. Selepas berkahwin dengan janda beranak satu iaitu Rozita, sikap Kamal mula berubah malah sentiasa menghabiskan masanya di rumah Rozita dan akan pulang ke rumah Hawa apabila perlu saja. 

Muaz dan Malissa pula sudah biasa hidup tanpa ayah sejak mereka kecil lagi disebabkan pekerjaan Kamal sebagai pemandu lori yang memaksa dia bertugas ke luar daerah berhari-hari lamanya. Dalam masa yang sama, mereka lebih suka jika Kamal tiada di rumah disebabkan sikap panas baran Kamal, yang sentiasa melepaskan kemarahan kepada ibu mereka, malah turut menjadi mangsa sepak terajang Kamal hanya disebabkan perkara kecil. 

Namun Hawa sentiasa menasihati anak-anaknya agar tidak membenci Kamal. Selepas berhenti kerja, Hawa terpaksa membuat kuih muih untuk jualan, untuk menampung perbelanjaan dia anak beranak serta ibu mentuanya, Mak Tok (ibu Kamal) yang tinggal bersamanya kerana Kamal sentiasa tidak menghulurkan nafkah perbelanjaan kepadanya. Bukan itu saja, dia juga terpaksa menanggung hutang bank, pinjaman peribadi.

Kamal seakan lupa tentang bayaran balik pinjaman tersebut, menyebabkan Hawa yang terpaksa menanggung beban. 

Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod  9Episod 10Episod 11Episod 12Episod 13Episod 14
Episod 15Episod 16Episod 17Episod 18Episod 19Episod 20Episod 21
Episod 22Episod 23Episod 24
 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9