Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Pengancam Perkahwinan full - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan


Telemovie ini mengenai persahabatan diantara Melissa dan Ariana. Mereka telah berkawan baik sejak kecil dan sentiasa ingin menjadi yang terbaik dikalangan mereka. Kemuncak persahabatan mereka telah diuji semasa berebutkan jawatan sebagai wakil pelajar untuk memberi ucapan bagi majlis graduasi. Telemovie terbitan Mediaglo Sdn Bhd ini turut diarahan oleh Syahir Ismail dan Tam Suhaimi.

Setelah membawa haluan sendiri, Melissa telah bergelar perancang perkahwinan kepada Nadiya Nisaa yang berlakon sebagai Maya. Konflik mereka berterusan dan kedua pihak ini sentiasa dalam cubaan menggagalkan usaha masing semata-mata kerana dendam. Keadaan seperti itu berterusan dan penuh dengan konflik persaudaraan yang akan membuatkan anda gelak ketawa menyaksikan telemovie ini. Adakah mereka akan kembali berbaik dan meneruskan persahabatan seperti dulu? Bagaimana pula cara Melissa memujuk Maya untuk meneruskan perkahwinannya?


 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9