Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Liga Lawak Superstar full - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan


Program yang dihoskan oleh Afdlin Shauki dan Adibah Noor. disiarkan secara langsung dari studio FINAS, Hulu Klang. "LLS merupakan satu platform untuk pelakon drama TV3 mempamerkan kehebatan mereka dalam menghiburkan penonton.

Peserta akan dibahagikan kepada pasukan A dan B di mana setiap episod akan mempunyai lima segmen yang menyaksikan pelakon melakukan tugasan yang sangat berat secara spontan. Ini merupakan cabaran besar buat mereka memandangkan mereka bukanlah seorang pelawak," ujar Afdlin .


Mereka yang bakal mempamerkan aksi spontan dalam program berkonsepkan sarkas ini terdiri daripada kumpulan Asmara Luna (Riezman Khuzaimi dan Aidil Aziz), Aku (Idzham Ismail dan Hairi Safwan), Aku Diandra (Sheera Iskandar dan Qazem Nor), Ayoub Lasak (Iqram Dinzly dan Mikael Andre), Apa Kasih Toq (Kamal Adli dan Fizz Fairuz), Derhaka Seorang Sinderella (Amyza Aznan dan Aman Nassim), Spy Kampung (Zalif Sidek dan Syafiq Kyle) dan OMG (Anas Ridzuan dan Akim Ahmad).


Kesemua peserta turut diberikan seorang pelawak untuk memberi panduan serta tunjuk ajar kepada mereka di mana kumpulan Asmara Luna memilih Ropie, Aku (Bell Ngasri), Aku Diandra (Ilya), Ayoub Lasak (Aziz M.Osman), Apa Kasih Toq (Didie Alias), Derhaka Seorang Sinderella (Hamdan), Spy Kampung (Farouk Hussain) dan OMG (Sathiya).

LLS menampilkan tiga juri profesional terdiri daripada Adlin Aman Ramli selaku Ketua Juri, Ida Nerina serta Vanidah Imran bagi mengadili kesemua peserta di mana 50% sistem permarkahan adalah daripada mereka. Manakala 30% lagi menerusi undian SMS dan 20% daripada penonton di studio.



Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod 9Episod 10




 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9