Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Aku Bukan Halimatus Sa'adiah full - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan


Kategori: Telemovie | Tahun: 2014 | Download: Klik di sini




Sinopsis:
Aku Bukan Halimatus Sa’adiah mengisahkan Halimah dan Maria yang melahirkan anak pada masa yang sama. Malang bagi Halimah apabila anak kedua yang dilahirkannya itu meninggal dunia.

Lebih malang lagi, suami Halimah juga kemalangan dan terpaksalah dia yang masih berpantang bekerja demi mencari rezeki buat keluarganya. Kerana simpati dengan nasib Halimah, Datuk Fuad, majikan kepada arwah suami Halimah menawarkannya untuk menjaga anak Maria iaitu Rayyan yang masih kecil.

Maria yang bekerjaya dan sentiasa mementingkan penampilan tidak mahu menyusukan anaknya dan mengikuti jejak ibunya, Datin Ruby yang turut tidak menyusukan anak kerana mahu menjaga bentuk badannya. Halimah pula sudah menyusukan Rayyan kerana simpati bayi itu sering saja menangis kerana hanya diberikan susu tepung oleh ibunya.

Bagaimanapun, perbuatan Halimah itu tidak diketahui Maria sehinggalah pada suatu hari Maria melihat sendiri Halimah menyusukan Rayyan depan matanya sendiri ketika dia pulang untuk mengambil fail syarikat yang tertinggal di rumah. Maria menjadi marah dan terus menghalau Halimah dan anaknya, Intan keluar daripada rumahnya itu.



 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9