Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Walau Sedetik Cuma full episod - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan

Jumlah Episod: 13 | Episod sekarang: TAMAT | Tahun: 2014 | Kategori: Drama

Tonton
Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod 9Episod 10Episod 11Episod 12Episod 13
Download
Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod 9Episod 10Episod 11Episod 12Episod 13

Sinopsis:
Mengisahkan Azhan yang berusia 29 tahun adalah anak tunggal kepada pasangan Datuk Hanafiah (ahli perniagaan berjaya) dan Datin Rosni (pesara kerajaan). Azhan yang banyak meluangkan masa dengan aktiviti luar bersama rakannya seperti berkonvoi ke tempat menarik dan memanjat dinding selalu dileteri ibunya. Datin Rosni kesunyian kerana Datuk Hanafiah juga jarang ada di rumah kerana sibuk mengembangkan perniagaannya. Lantas Datin Rosni yang berasa kesepian sering mendesak Azhan segera berumah tangga kerana dia mahukan cucu. Pada masa sama, Azhan kerap diserang sakit kepala. Ibunya menyangka Azhan terlalu letih dengan bebanan kerja sehingga tidak cukup rehat.

Suatu hari, keika Azhan mengadakan aktiviti riadah bersama rakannya, Muadz, dia diserang sakit kepala yang teruk lalu jatuh pengsan. Bagaimanapun, Azhan hanya mengalami luka luaran namun selepas pemeriksaan selanjutnya dilakukan, Azhan dikejutkan dengan khabar yang bakal merubah seluruh hidupnya. Berdasarkan ujian MRI yang dilakukan ke atasnya, Azhan dimaklumkan menghidap kanser otak dan dia bertambah sedih apabila doktor meramalkan yang dia dapat hidup beberapa bulan saja lagi.
 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9