Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Hadiah Dari Syurga full - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan


Sinopsis Hadiah Dari Syurga, ia mengisahkan tentang Rania (Ana Dahlia) anak kepada Pak Imam (Datuk Jalaluddin Hassan) yang agak liar telah membawanya ke kancah maksiat lantas menyebabkan dia mengandung anak luar nikah.

Untuk mengelakkan diketahui keluarga terutama ayahnya, Rania (Esliza Roy) telah berpura-pura untuk menjadi seorang anak yang solehah dan mula berpakaian menutup aurat untuk menyembunyikan perutnya yang kian membesar. Hafiz (Fahrin Ahmad), pemuda yang baru sahaja pulang dari Jordan selepas tamat mempelajari ilmu agama amat tertarik kepada Rania. Namun Rania tidak mengendahkannya.

Semasa di klinik, Rania telah terserempak dengan Hafiz. Akibat terlalu cemas untuk merahsiakan kedatangannya ke klinik, Rania telah pulang sebelum sempat mengambil ubat untuk bayinya. Selepas 9 bulan, dalam diam Rania telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang diberi nama Amani. Sebaik selepas melahirkan, Rania terus membawa bayi tersebut menuju ke lorong-lorong belakang kedai dengan niat untuk membuang bayi tersebut.

Adakah Rania benar-benar ingin membuang bayi tersebut? Adakah Hafiz mengetahui rahsia Rania semasa mereka terserempak di klinik?


 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9