Blog ini tidak akan beroperasi lagi. Terima kasih kerana melawat website ini.

Bibik Aku Nak Kahwin full - Books Filem Melayu Online Untuk Anda!

0 ulasan

Kategori: Telemovie | Tahun: 2014 | Download: Klik di sini






Sinopsis:
Telefilem ini mengisahkan Mila bt Melan yang setiap kali merancang untuk berkahwin gagal. Ada sahaja dengan seperti calon suaminya mati mengejut, suami orang dan macam-macam hal lagi. Kerana kecewa Mila akhirnya bawa diri menjadi orang gaji di rumah Khalid atas bantuan Ajis . Khalid dan Zaiton menpunyai 2 orang anak Joe dan Sofea. Zaiton mempunyai butik pengantin dan dia seorang wanita yang ’ gila kerja ’ . Khalid terpaksa memikul tanggungjawab menjaga menjaga anak-anak bila Zaiton tiada . Kehadiran Mila mula dicuriga pada Khalid kerana dilihat Khalid seperti suka pada Mila.

Hampir 6 bulan bekerja Mila mendapat panggilan dari ibunya ada orang ingin meminangnya. Mila teramat gembira, Joe dan Sofea sedih kerana selepas ini mereka terpaksa berpisah. Mereka telah ’ make over ’ Mila dengan menukarkan penampilan sehingga Zaiton sangat terkejut melihat penampilan Mila.


Apa akan terjadi selepas itu?
 
BOOKS FMO 42U® © 2014 BOOKSFMO42U.

Video yang diupload di blog ini adalah daripada GENGtube, Osemtube, DFM2u, MMF Online, Moviesinfobsyok, Malaywatchtube, Layanon9